Już ponad 33 miliony ludzi jest zarażonych wirusem HIV. Codziennie umiera 3800 osób, które przegrały walkę z chorobą. Świat potrzebuje zmiany. Globalne marki przywdziały w związku z tym nawiasy w alarmującym czerwonym kolorze. Jest wśród nich także polski przedstawiciel – BELVEDERE VODKA.
1 GRUDNIA
1 grudnia każdego roku obchodzony jest Światowy Dzień AIDS. Tego dnia ludzie na całym świecie solidarnie wyrażają wolę walki z chorobą. Wszystkim przyświeca jeden cel – pokonanie przeciwnika. Dane są druzgocące – co 6 sekund wirusem HIV zaraża się kolejna osoba. Tylko działania o skali globalnej mogą zmienić zatrważające statystyki. W związku z tym największe światowe marki podejmują inicjatywę, by stworzyć pokolenie wolne od AIDS i angażują się w projekt (RED)™. Jest wśród nich polski przedstawiciel. Dzięki idei (RED)™, także polska marka ma moc, aby zmienić świat.
Projekt (RED)™
Projekt (RED)™ to charytatywna idea stworzona przez Bono, lidera grupy U2. Dotychczas wśród marek, które włączyły się w inicjatywę (RED)™ znalazły się m. in.: Apple, American Express, Starbucks, GAP i Emporio Armani. Określony procent zysku ze sprzedaży specjalnych linii produktów sygnowanych logotypem (RED)™ przekazywany jest na rzecz Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią. Do tej pory (Global Fund)™ pomógł 7,5 milionom osób z HIV/AIDS w Afryce subsaharyjskiej, przekazując na ich leczenie 170 milionów USD. Zgromadzone środki przeznaczane są na walkę z AIDS poprzez finansowanie leczenia chorych, a także na prowadzenie programów profilaktycznych i edukacyjnych.
Polski akcent w projekcie (RED)™
Belvedere Vodka jako pierwsza polska marka włączyła się do projektu (RED)™ i wprowadziła specjalną edycję butelki Belvedere – (BELVEDERE)RED. Aż 50% zysku ze sprzedaży tego produktu jest przekazywane na walkę z AIDS. Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Aktywnie wspiera on ideę fundacji podkreślając potrzebę wspólnego działania w walce z chorobą.
1 grudnia każdego roku ma miejsce cykl różnorodnych inicjatyw, będących wyrazem solidarności wszystkich ludzi z okazji Światowego Dnia AIDS. Także Polacy mogą aktywnie wyrazić swoje stanowisko w słusznej sprawie. Wystarczy, poprzez stronę www.facebook.com/BelvedereVodkaPoland, zainstalować specjalną aplikację (BELVEDERE)RED, dzięki której zdjęcie profilowe danej osoby pojawi się w charakterystycznych czerwonych nawiasach, symbolizujących stan gotowości do walki z AIDS.
Więcej informacji o (BELVEDERE)RED dostępne na www.facebook.com/BelvedereVodkaPoland
O BELVEDERE VODKA
Wprowadzona na rynek amerykański w 1996 roku Belvedere Vodka jako pierwsza stworzyła nowy standard doskonałości w kategorii wódek i jest uznawana za twórcę kategorii Super Premium Vodka. Obecnie, wyróżniający się charakter i całkowita czystość są rozpoznawane na całym świecie przez wytrawnych miłośników wódki, którzy doceniają jej w pełni naturalny, niezawierający sztucznych dodatków smak. Wyprodukowany wyłącznie z Żyta Dańkowskie Złote i wymieszany z wodą z własnego nieskazitelnie czystego źródła smak Belvedere Vodka wyróżnia się miękką, subtelną słodyczą i naturalnie łagodnym i czystym zakończeniem.
Belvedere Vodka jest dostępna w najlepszych klubach nocnych i restauracjach na świecie i we wszystkich sklepach sprzedających wysoko gatunkowe wina i alkohole wysokoprocentowe.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/swiat-w-stanie-alarmu-1-grudnia-swiatowy-dzien-aids